Var hemma hos mina föräldrar för ett tag sen och såg mammas lilla dator liggandes alldeles ensam på en bänk, en dator som knappt har blivit använd så jag slängde ur mig att den där skulle ju jag kunna använda. ;) Sen dröjde det inte länge förrän mamma ringde och frågade om jag på riktigt ville ha hennes dator och vad jag skulle använda den till, för nu hade pappa rensat och fixat till den. Självklart ville jag det, mitt svar var att jag skulle blogga med den såklart så nu ska jag få ha den på långtidslån.
Så här ser den ut, supersöt och liten!
När jag har fått hem den ska jag ändra utseendet lite här på min sida, kommer bli toppen!

1 kommentarer

Queen of Kammebornia

09 Apr 2013 18:01

Vad roligt med en ny dator och så fin den är! Grattis!

Svar: Tack! Fin och även liten så det blir smidigt att bära med sig den. Kram
Jenny

Kommentera

Publiceras ej