Igår började dagen med att jag kom till jobbet och hittade ingen parkering så jag fick ställa mig långt borta. Sen fortsatte dagen lite sådär, skulle jag iväg på möte eller inte men till slut fick jag sticka iväg på hälsomöte som hälsoinspiratör på jobbet. Det var ett jättebra möte där vi diskuterade likabehandlingsplanen för komunen och hur man bäst ska använda den. Sen bar det av till min gamla gymnasieskola för examination i PIM. HURRA för mig nu har jag klarat det och dessutom fått 5 extra semesterdagar. Dagen var ju som den var så om mötena inte gick omlott så startade de precis efter varandra så efter examinationen var det dax att åka tillbaka till stadshuset för en föreläsning om transkulturalitet.
Sen fick jag åka hem till mina föräldrar och fick lite mat innan det var dax att åka hem och lägga barnen.
Idag blir en lika lång dag men inte med så många olika möten utan först jobb som vanligt sen AP-möte på jobbet. Jag slutar kl 15 och mötet börjar kl 16.30 så däremellan tänkte jag faktiskt ta en springtur i solen.

Kommentera

Publiceras ej