Idag var min efterlängtade Hälsodag på Bosön, men den blev inte riktigt som jag hade tänkt. Med en ond hals och täppt näsa åkte jag idag ut till Bosön för en hel dag i hälsans tecken. Dagen började med en föreläsning av Eva Vingård om hälsa på företag sen fortsatte dagen med olika aktiviteter. 
På min kollegas bord under föreläsningen låg bla en påse nötblandning och en proteindryck som vi fick när vi anlände i morse. Notera även hennes stora anteckningsblock, mobilen är större. 
Min första aktivitet var konditionstest vilket jag inte kunde utföra men var med och iakttog så nu kan jag testa hemma nån gång istället. Sen var det lunch och direkt på nästa aktivitet som var cirkelfys, det var superbra och jag tror jag kan använda det nån gång på jobbet sen sist men inte minst hade jag valt löpskola och det var toppen att få höra lite av de som kan hur man ska träna upp sin löpteknik. Nu gäller det bara att bli frisk så jag kan sätta igång med träningen igen. 

Kommentera

Publiceras ej